Tuesday, February 8, 2011

[Eng Sub Fancam + Lyrics] YoungSaeng - Is it Love (New Lyrics Version) @ Summer & Love FM in Japan [2011.01.22]

In their Love & Summer DVD Fan Meeting, YoungSaeng composed new lyrics for 'Is It Love'. Thanks Bard Saeng for the translation in rmdkdl.com and thanks mukamuka501 for subbing it to share.

For those of you interested in the Korean Lyrics, I have also included it in this post, thanks 옷걸이 from rmdkdl.com for sharing the new lyrics.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Credit: (Eng Trans) Bard Saeng @ rmdkdl.com + (video) HSScandal.com + (Sub) mukamuka501
Please repost with full credit



Korean Lyrics
Credit: 옷걸이 @ rmdkdl.com
Please repost with full credit

(요기 앞에를 잘 못듣겠어요.)
그대 모습이 자꾸 떠올라
항상 내 옆에 있죠.
눈을 감고 그대 생각해.
웃는 모습이 나 미소 짓게 하죠.
그대 내가 보이지 않나요.
내가 이렇게 그대의 앞에 있는데
그댄 나를 볼 수는 없나요.
그대와 했던 시간들 내게 행복이라고
Can you feel my love for you?
사랑인거죠.
지금 그대 날 보지 않아도.
고백할게요.
언제나 그대만을 위해 나는 노래할게요.

나 그대만 보여요.
내가 이렇게 애원하고 있는데
오~그대는 어디 보나요? 곁에 내가 있죠.
이제는 사랑한다고 말할 수도 없겠죠.
Can you feel my love for you?
사랑인거죠.
지금 그대 날 보지 않아도.
고백할게요.
언제나 그대만을 위해 나는 노래할게요.

보고 싶다고,
사랑한다고,
깊은 맘속에 그대가 있어요.
그런 사랑과는 다른 또 다른 사랑 보다 깊은
그대 생각에 맘이 아파요.
두 손 모아요. 그대가...보고플 때...

No comments:

Post a Comment

Green Peas Voices