Friday, December 3, 2010

[Audio] Hyun Joong 'Message! to Asia 2011' song

Remember leader mentioned that he will sing a Japanese song in 'Message! to Asia 2011', it is actually the theme song for 'Message! to Asia 2011'. The name of the song is 'ほほえみのちから' (HoHoeMi no ChiKaRa) composed and written by Tetsuya Komuro (小室哲哉).

Nice song~ Love it~

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Credit: http://hohoemi.datv.jp/index.php + euchihaku @YT
Please repost with full credit



Chinese translation: Baidu Tieba KHJ

金賢重-微笑的力量
2010年微笑計畫主题曲《ほほえみプロジェ》
Message! to Asia

歌詞 :
你的微笑 我的微笑
微風吹過變得愉悅
溢滿淚水
不經意的邂逅裡的喜悅
給你看現在我手掌間有的那日光輝
即使是只有一點點
我也想給予你力量
如果能遇到微笑
直到成功為止
直到那道光的彼岸
一定能走到的

無法代替的天空的顏色
和鮮豔的光芒一起
能做到的事
雖然只有一點點
為了能前進
如果能遇見微笑
直到到達為止
那座叫**的山丘
你孤獨的保護著這個星球
她發出耀眼的光芒人與人
把手放在一起夢見新的夢
你的微笑我的微笑
我分享 相遇的喜悅

1 comment:

  1. Any chance of getting the English translation for this song?

    ReplyDelete

Green Peas Voices